4 August 2024
“MR. GOODVERTISING”: О маркетингу са сврхом и одрживом пословању 17. априла у Београду.
Поделите овај чланак
Пионир маркетинга са сврхом Томас Колстер, познатији као Мистер Гудвертајзинг, међународни експерт и аутор, одржаће 17. априла на Факултету организационих наука презентацију “Гудвертајзинг – одрживи брендови праве позитивну разлику”.
Колстер долази на позив Катедре за маркетинг менаџмент и односе са јавношћу ФОН-а и у оквиру догађаја “Кампање са сврхом 2024” Загревање (Warm up), саопштили су организатори.
Томас Колстер је међународни говорник и глобално признат лидер у области маркетинга са сврхом и одрживог пословања. Одржао је предавања и радионице у више од 80 земаља за компаније као што су Мета, Адидас, П&Г и ИКЕА, на конференцијама као што су ТЕДx, СВСВ и Недеља Адвертајзинга. Као оснивач Гудвертајзинг Агенције саветује компаније са листе “Fortune 500“, стартап компаније, непрофитне организације и владе о креативнијим стратешким приступима утицају бренда и пословања на друштво и животну средину.
Повезани чланци
4 August 2024
Изазови и прилике за предузетнике у пост-пандемијском светуПандемија KОВИД-19 значајно је променила пословни пејзаж широм света, постављ...
21 March 2024
Одрживост пословне идеје / видеоИвана Пелесић – дипломирани менаџер за предузетнички бизнис, има стечен...