10 November 2024
Предности дигиталног маркетинга
Поделите овај чланак
Дигитални маркетинг је постао истакнут углавном зато што досеже тако широку публику људи. Међутим, он такође нуди низ других предности које могу повећати ваше маркетиншке напоре. Ово су неке од предности дигиталног маркетинга:
Велики (географски) домет – Када поставите оглас на мрежи, људи га могу видети без обзира где се налазе (под условом да нисте географски ограничили оглас). Ово олакшава повећање тржишног досезања вашег предузећа и повезивање са већом публиком преко различитих дигиталних канала.
Ефикасност трошка – Дигитални маркетинг не само да досеже ширу публику од традиционалног маркетинга, већ има и нижу цену. Режијски трошкови за новинске огласе, телевизијске спотове и друге традиционалне маркетиншке могућности могу бити веома високи. Такође вам дају мању контролу над тим да ли ће ваша циљна публика уопште видети те поруке. Помоћу дигиталног маркетинга можете да креирате само део садржаја који привлачи посетиоце на ваш блог све док је активан. Можете креирати маркетиншку кампању путем е-поште која испоручује поруке циљаним листама клијената према распореду и лако је променити тај распоред или садржај ако је потребно. Када све то саберете, дигитални маркетинг вам даје много више флексибилности и контакта са клијентима за вашу потрошњу на огласе.
Мерљиви резултати – Да бисте знали да ли ваша маркетиншка стратегија функционише, морате сазнати колико купаца привлачи и колики приход на крају доноси. Али како то учинити са недигиталном маркетиншком стратегијом? Увек постоји традиционална опција да питате сваког купца: „Како сте нас пронашли?“ Нажалост, то не функционише у свим индустријама. Многе компаније не могу да воде разговоре један на један са својим клијентима, а анкете не дају увек потпуне резултате. Са дигиталним маркетингом, праћење резултата је једноставно. Софтвер и платформе за дигитални маркетинг аутоматски прате број жељених конверзација које добијате, било да то значи стопе отварања е-поште, посете вашој почетној страници или директне куповине..
Лакша персонализација – Дигитални маркетинг вам омогућава да прикупљате податке о клијентима на начин на који офлајн маркетинг не може. Подаци прикупљени дигитално имају тенденцију да буду много прецизнији и конкретнији. Замислите да нудите финансијске услуге и желите да пошаљете посебне понуде корисницима интернета људима који су погледали ваше производе. Знате да ћете добити боље резултате ако понуду циљате на интерес особе, па сте одлучили да припремите две кампање. Једна је за младе породице које су погледале ваше производе животног осигурања, а други за миленијумске предузетнике који су размотрили ваше планове за пензионисање. Како прикупити све те податке без аутоматског праћења? Колико телефонских записа бисте морали да прођете? Колико профила клијената? А како знате ко је прочитао или није прочитао брошуру коју сте послали? Уз дигитални маркетинг, све ове информације су вам већ на дохват руке.
Интерактивност – Дигитални маркетинг вам омогућава да комуницирате са својим клијентима у реалном времену. Што је још важније, то им омогућава да комуницирају са вама. Размислите о својој стратегији друштвених медија. Сјајно је када ваша циљна публика види вашу најновију објаву, али је још боље када је коментаришу или поделе. То значи више буке око вашег производа или услуге, као и повећану видљивост сваки пут када се неко придружи разговору. Интерактивност користи и вашим клијентима. Њихов ниво ангажовања се повећава како постају активни учесници у причи вашег бренда. Тај осећај власништва може створити снажан осећај лојалности бренду. Дигитални маркетинг омогућава вашим клијентима да предузму акцију одмах након што погледају ваш оглас или садржај. Са традиционалним огласима, најнепосреднији резултат којем се можете надати је телефонски позив убрзо након што неко погледа ваш оглас. Са дигиталним маркетингом, они могу да кликну на везу или да сачувају објаву и да се одмах крећу дуж тока продаје. Можда неће одмах обавити куповину, али ће остати у вези са вама и дати вам прилику да даље комуницирате са њима.
Повезани чланци
10 November 2024
Писање пројекта / садржајПредлог пројекта најчешће обухвата следећих 11 компоненти: Пропратно писмо (c...
18 September 2022
Регрутација и селекција / Креирање и објављивање огласа за п...Послодавци често заборављају да оглас за посао представља први утисак који по...