3 December 2022
Посебне тактике у дигиталном маркетингу
Поделите овај чланак
Тактика дигиталног маркетинга која подразумева преузимање улоге подружнице у односу на власника садржаја:
Афилијејт (affiliate – подружница) маркетинг је тактика дигиталног маркетинга која омогућава некоме да заради новац промовисањем пословања друге особе. Можете бити или промотер или предузеће које ради са промотером, али процес је исти у оба случаја.
Ради користећи модел поделе прихода. Ако сте партнер, добијате провизију сваки пут када неко купи артикал који промовишете. Ако сте трговац, плаћате подружници за сваку продају коју вам помогну да направите.
Неки придружени трговци одлуче да прегледају производе само једне компаније, можда на блогу или другом сајту треће стране. Други имају везе са више трговаца.
Без обзира да ли желите да будете партнер или га пронађете, први корак је да успоставите везу са другом страном. Можете да користите дигиталне канале дизајниране за повезивање филијала са продавцима, или можете покренути програм за једног продавца или се придружити њему.
Ако сте трговац на мало и одлучите да радите директно са филијалама, постоји много ствари које можете да урадите да би ваш програм био привлачан потенцијалним промотерима. Мораћете да обезбедите тим филијалама алате који су им потребни за успех. То укључује подстицаје за одличне резултате, као и маркетиншке алате и унапред направљене материјале.
Тактика дигиталног маркетинга која подразумева ангажовање особе од утицаја која би промовисала ваш производ или услугу:
Инфлуенсер (influencer – особа од утицаја) маркетинг тактика ослања се на рад са инфлуенсером – особом са великим бројем пратилаца, као што је славна личност, стручњак за индустрију или креатор садржаја – у замену за излагање. У многим случајевима, ови инфлуенсери ће подржати ваше производе или услуге својим пратиоцима на неколико канала друштвених медија.
Инфлуенсер маркетинг добро функционише за Б2Б и Б2Ц компаније које желе да допру до нове публике. Међутим, важно је да сарађујете са угледним утицајним људима јер они у суштини представљају ваш бренд. Погрешан инфлуенсер може нарушити поверењe потрошача у ваше пословање.
Повезани чланци
24 September 2022
Обавезно евидентирање стварних власникаОпшта упутства: Законом о Централној евиденцији стварних власника („Службени ...
4 August 2024
НАЛЕД/ Сива књига иновација – 45 препорука за развој иновати...Стварање услова за сарадњу науке и привреде кроз стипендиране докторате, поје...