4 August 2024
КАКО ТИКТОК МОЖЕ ДА ВАМ ПОМОГНЕ У РАСТУ БИЗНИСА
Поделите овај чланак
ТикТок, као једна од најпопуларнијих платформи тренутно, има преко милијарду месечно активних корисника, у 141 земљи света.
Основни разлог зашто би фирме требало да користе ТикТок је управо број корисника, али и чињеница да корисници ТикТока троше око 110 милиона долара месечно, што га чини најпрофитабилнијом апликацијом за оглашавање поред игара.
АКО НЕ ПОЗНАЈТЕ ОВО МРЕЖУ ДОВОЉНО ДОБРО, НЕ БРИНИТЕ
ТикТок пружа прилику малим бизнисима да повећају препознатљивост бренда и органски досегну ширу публику. Његов алгоритам фаворизује фирме које користе визуално привлачан садржај, хештегове и музику која је у тренду.
Нове апликације, које су пополарно речено јузер френдли, као и њихов јединствени алгоритам, омогућавају корисницима да јако брзо савладају основе.
ТОП 5 РАЗЛОГА ЗА КОРИШЋЕЊЕ ТИКТОКА У БИЗНИСУ
Популарност ТикТока расте из дана у дан. Током последње две године, ТикТок је постао главна платформа за комуникацију за мале и средње бизнисе. Према истраживању Кептера (Capterr) које је обухватило 164 ресторана и малопродаја, 78% малих фирми које га користе имало је позитиван поврат улагања од апликације. И 49% корисника ТикТока каже да је утицао на њихове одлуке о куповини.
ПОВЕЋАЊЕ КОНВЕРЗИЈЕ
ТикТок је популаран јер креативан садржај привлачи кориснике свих узраста. ТикТок за мале бизнисе може вам помоћи да органски дођете до веће публике и повећате стопу конверзије.
Како? Можете привући пажњу гледалаца оргиналним приказивањем производа и услуга. Користите кратке, јасне и креативне видео снимке о вашем производу или услузи које ће привући пажњу људи. Затим их подстакните да провере, пријаве се, итд. Студија ТикТока је открила да можете повећати конверзију за 152% додавањем позива на акцију у ваше видео снимке.
ПОВЕЗИВАЊЕ СА МИЛЕНИЈАЛЦИМА
Миленијалци тренутно чине 31% корисника ТикТока, међутим, они су најбрже растућа старосна група на апликацији. Према студији ТикТока, 37% корисника ТикТока одмах покушава да купи производ када га открију, и заинтересовани су за брендове који стварају занимљив и ангажован садржај.
Ваш бизнис може досегнути нову публику и изградити препознатљивост бренда креирањем забавних, информативних и креативних видео снимака.
ПРИЛАГОДИТЕ МАРКЕТИНГ ТИКТОКУ
Традиционалне маркетиншке технике не функционишу са корисницима ТикТока. Дакле, да бисте били успешни на ТикТоку, требате пронаћи мање инвазивне технике које привлаче пажњу ваше циљне публике занимљивим садржајем. На ТикТок-у се све врти око укључивања вашег бренда у креативне и привлачне приче.
ПОВЕЗИВАЊЕ СА ПУБЛИКОМ
Најважнији елемент ваше маркетиншке стратегије на ТикТоку је интеракција са публиком. Наставићете да растете док год тражите нове начине за интеракцију са њима.
Просечни корисници ТикТока проводе око 95 минута на апликацији дневно, пружајући вам савршену прилику да их досегнете и анимирате.
ПОТЕНЦИЈАЛ ЗА ВИРАЛНИ САДРЖАЈ
Алгоритам ТикТока не узима у обзир колико пратилаца корисници имају приликом дистрибуције видео снимака, тако да пословни налози могу потенцијално постати вирални са веома мало пратилаца. Према подацима Кептера, “Барем једна од десет малих фирми које користе ТикТок постала је вирална на апликацији.”
Милиони прегледа су на дохват руке фирмама које креирају сјајан садржај пратећи трендове. Алгоритам ТикТока предлаже сличне видео снимке на основу тога шта корисници воле и кога прате. Препознаје њихове укусе и преференце и такве видее им и препоручује.
Повезани чланци
13 March 2024
Харвард пословни билтен (ХБР): Стратегизујте животКако описујете сјајан и смислен живот? Да би планирали и спровели корпоративн...
4 August 2024
ГОДИШЊА КОНФЕРЕНЦИЈА „ИНТЕРНЕТ ДИЈАЛОГ 2024’’ У БЕОГРАДУ 8. ...Правни факултет Универзитета у Београду и Фондација „Регистар националног инт...